De Batwheels Sneller
S1, A5: Kom op en go go go met Batgirls motor Bibi. Ze zigzagt op weg naar de overwinning in deze energieke videoclip. Een stuntsprong maken of een boef vangen, Bibi gaat er volledig voor.