SANDA Snoep en ijzers
S1, A2: Amaya ontdekt Sanda's geheim, bindt hem en Shiori vast en dwingt ze te kussen. De Kerstman ontsnapt met z'n glij-ijzers. Directeur Oshibu verschijnt.