Snoepoorlog
S3, A7: Natesville houdt zijn jaarlijkse Thanksgiving-radijsoogstfestival en Jimmy is vastberaden het meeste snoep te verkopen, zodat Hope op de Thanksgiving-kar mag rijden. Maar wanneer Jimmy niet genoeg verkoopt om te winnen, onthullen Virginia en Maw Maw een duister, op de maffia geïnspireerd familiegeheim dat de Chances tot de overwinning kan leiden.