Nordin Snowden
S1, A2: Als Nordin ontdekt dat de school systematisch lage adviezen geeft om subsidies te innen, zweert hij het systeem te ontmaskeren. Hij schrijft zijn klas in voor een prestigieuze debatwedstrijd, maar de tegenstand is meedogenloos. Terwijl Hayat twijfelt aan haar politieke ambities, zet Vera een val die Nordin zijn carrière kan kosten. Maar Nordin speelt om te winnen.