So Long, and Thanks for All the Red Snapper
S4, A22: Lisbon komt opnieuw in contact met haar ex-verloofde (gastacteur KENNY JOHNSON) terwijl ze de moord op een surfer onderzoekt. Cho twijfelt aan zijn relatie met Summer.