Dear Mama So Many Tears
S1, A3: De juridische problemen van Tupac lopen uit de hand als gevolg van meerdere arrestaties in verschillende staten. De zwaarste aanklacht tegen hem is die van een aanranding in New York. Afeni zit achter de stem van New York Panther 21. Zij verdedigt zichzelf tijdens het proces en de wereld reageert geschokt op het vonnis. Het strafproces tegen Tupac loopt anders af.