Suga Solo
S1, A2: Suga is door zijn eigen club in 'bad standing' gezet en gaat op zoek naar nieuwe bondgenoten om de verloren drugs terug te vinden. Lynn probeert de mislukte zaak tegen Suga te herstellen, terwijl zij en haar nichtje worden geplaagd door een verleden waarin Suga een sleutelrol speelt. Marcel zal moeten bewijzen waar zijn loyaliteit ligt: kiest hij voor de club, of beschermt hij zijn familie?