Law & Order: Special Victims Unit Something Happened
S19, A7: Benson moet de geheimen van haar verleden onthullen om een verkrachtingsslachtoffer (gastster Melora Walters) te helpen zich de details van een vreselijke, traumatische nacht te onthullen.