Something Old, Something New
S14, A1: Eight new chefs face off against eight returning chefs in Charleston, S.C.; the new chefs enter the kitchen first to cook as many dishes as possible in one hour using a whole chicken; the veterans square off to re-imagine shrimp and grits.