Code Black Soms is het een zebra
S1, A4: Een nieuwe chirurg, Cole Guthrie, komt bij Angels Memorial werken, op voorspraak van zijn vader, van wie hij vervreemd is. Hij krijgt het aan de stok met Leanne omdat ze een totaal verschillende werkwijze hebben. Christa voelt zich onzeker als ze haar eerste kind behandelt na het verlies van haar zoon.