Sonny with a Chance Sonny bij The Falls
S1, A3: Sonny is teleurgesteld in haar vrienden. Ze laat zich door Chad overhalen om bij het kamp van MacKenzie Falls te komen. Haar vrienden laten het daar niet bij zitten.