S3, A1: Het is tijd om te griezelen in het Land of Odd. De Minibods zijn klaar om feest te vieren en te versieren. Newt heeft een enorme pompoen gekweekt voor Halloween en Jeff wil de andere Minibods bang maken met het griezeligste Halloween-kostuum ooit.