Speciale levering
S4, A14: Terwijl Todd ruzie krijgt met Erica, is Melissa vastbesloten om een sterke vriendschapsband met haar op te bouwen. Carol vermoedt dat er mogelijk een nieuwe vreemdeling in de buurt woont.