Speed of Life
S3, A4: Als de CIA en FBI tegelijkertijd onderzoek doen naar een inbraak bij een tech-bedrijf, neemt Annie contact op met FBI-agent Vincent Rossabi in de hoop erachter te komen wat de dief gestolen heeft en hoe dat aansluit bij haar lopende werkzaamheden voor Lena.