Ally McBeal Spelen met vuur
S5, A108: Jenny's moeder bereidt zich voor op de ceremonie en ondertussen probeert haar verloofde Ally te versieren. Kimmy Bishop schakelt Cage in bij een rechtszaak tegen een matchmaker die claimt dat Kimmy niet te koppelen is.