The Proud Family Spelling wedstrijd
S1, A5: Kelly sponsort een spellingwedstrijd. Oscar schrijft Penny in zoadat hij zijn dagen als spellingskampioen kan herleven. Oscar wordt zo betrokken bij het winnen van Penny dat hij de wedstrijd hindert.