Spidey, drie keer zo sterk / Panthergeduld
S1, A1: Spidey herinnert Spin en Ghost-Spider eraan om als een team te werken om Rhino op te sporen. Spidey moet geduldig zijn wanneer hij en Black Panther Doc Ock moeten verslaan.