S1, A3: 1992: Bunny en Honey gaan naar Belgrado voor de belangrijkste missie van de dienst. Honey doet een schokkende ontdekking. 2000: Bunny mist ternauwernood Honey en Nadia. Als ze het ergste vrezen en geen keuze hebben, richten Chacko en hij zich tot hun oude kameraad Ludo voor advies.