Ghost Whisperer Stage Fright
S4, A20: De opnamen voor een soapserie vinden plaats in Grandview en zetten de stad op zijn kop. Melinda ontrafelt een verhaal dat net zo melodramatisch is als de soap zelf. Door een miraculeuze wending verandert het leven van Melinda en Jim helemaal.