Stand Up And Holler
S4, A20: Een bekentenis van de moord op een 16-jarig meisje wordt gevonden in een tentoonstelling van moderne kunst. Rush en het team worden gedwongen de wereld van cheerleading op de middelbare school te betreden om de moord op te lossen.