Standing Order
S4, A1: Een aantrekkelijk aanbod brengt Maura naar Tel Aviv. In de hoop op een frisse start, verkoopt Shelly haar appartement en trekt in bij Josh. Sarah, Ali en Josh worstelen met de rare intimiteitskwesties van hun familie en wonen samen een bijeenkomst bij voor liefde- en seksverslaafden. Ali verhuurt het huis van de Pfeffermans en komt in de clinch te liggen met vreemde Airbnb'ers.