Staring At The Sun
S3, A8: De O'Malleys bezoeken George in het ziekenhuis. Meredith besluit positiever te zijn. Derek en Addison proberen beschaafd met elkaar om te gaan. Richard wil het goedmaken met z'n vrouw, Adele.