Start Me Up
S7, A12: Arizona probeert het goed te maken met Callie, die nieuws heeft. Teddy moet een belangrijke beslissing nemen. Dechirurgen in opleiding krijgen nieuwe coassistenten en het hoofd doet een mededeling.