State of Love and Trust
S6, A13: Derek begint aan z'n rol als interim-hoofd; Teddy weigert nog met Cristina te werken, en Arizona stelt Alex op de proef in Pediatrie; Mark weigert om met de diepbedroefde Lexie te praten.