Step Up And Be A Dad Unexpected
S2, A5: Laura en Tylor nemen de baby mee naar huis, terwijl Diego eindelijk met Emiley meegaat voor een afspraak bij de dokter. McKayla twijfelt of ze bij Shannon in wil trekken.