Sterfdag
S2, A11: Nolan en het hele team zijn wanhopig op zoek om Chen te redden na haar ontvoering en moeten proberen Rosalind te krijgen om hen te helpen bij hun zoektocht. Nadat Lopez Wesley bewusteloos aantreft van een gevaarlijke cocktail van alcohol en pillen, wordt ze gedwongen hem dichtbij te houden.