S13, A8: Om Chris het hoogste cijfer voor zijn geschiedenistoets te helpen halen, gebruiken Stewie en Brian de tijdreismachine voor educatieve doeleinden. Het is niet verrassend dat ze alle drie vast komen te zitten in het verleden.