S5, A1: Nadat Lois Stewies geliefde knuffelbeer Rupert redt, begint Stewie te denken dat hij deze lieve, oude moeder misschien maar niet moet doden, en hij begint als een babydekentje aan haar te plakken. Deze veranderde houding valt niet goed bij Lois en zij wordt ziek van al zijn liefdevolle aandacht. Ondertussen ondergaat Peter een prostaatonderzoek en hij denkt dat zijn dokter hem aanrandt.