Mozart in the Jungle Stille symfonie
S1, A3: Alex helpt Hailey een eenvoudige manier te vinden om geld te verdienen, terwijl in de concertzaal een oudere musicus in elkaar stort, omdat Rodrigo te veel van hem eist. Nadat ze is vernederd door de assistent van Rodrigo, blaast Hailey de stoom af die ze al een heel leven meedraagt, en overvalt Rodrigo haar met een aanbod.