STILTE
S1, A6: Tijdens de ‘Mars van de Stilte’, een mars georganiseerd door de Nationale Stakingsraad, overtuigt Corona del Rosal de president ervan om undercoveragenten te gebruiken om de organisatie te gronde te richten. Barrientos probeert zijn plannen te dwarsbomen, maar als hij ziet hoe goed voorbereid de studenten zijn, besluit hij te heroverwegen waar en wanneer hij zal ingrijpen.