S1, A6: De kleine misdadiger Mac Gargan spreekt met J. Jonah Jameson af om Spider-Man te elimineren. Gargan wordt door dr. Farley Stillwell getransformeerd in de superschurk Scorpion, omdat schorpioenen natuurlijke vijanden zijn van spinnen. Spider-Man vecht met de Scorpion, maar kan hem niet ontwijken. Als Jameson de Scorpion beveelt om Spider-Man te ontmaskeren, realiseert Gargan zich dat de redacteur hem in een monster veranderd heeft. Hij muteert steeds verder en verliest steeds meer van zijn menselijkheid. Boos ontvoert hij Jameson.