NYPD BLUE Stoli With A Twist
S12, A13: De detectives zetten hun zoektocht voort naar een seriemoordenaar die het gemunt heeft op alcoholisten die nuchter proberen te worden. Clark en Jones onderzoeken een moord die verband houdt met een vrouw waar Clark een one night stand mee had.