Lab Rats Stomme telefoon
S3, A6: Chase en Adam filmen zichzelf terwijl ze stunts doen, maar dan moeten ze de telefoon vinden, voordat hun geheim wordt onthuld. Leo en Bree helpen Perry met het uitgeven van haar fortuin.