S1, A4: In een wereld die denkt dat groenten vies en saai zijn, krijgt Zooey Deschanel enkele tips van Dariany Santana en Kevin Curry die de heerlijkste trends in het "groene universum" blootleggen en de droomgroenten aanwijzen die we allemaal zouden moeten eten.