S1, A2: De Eendenboot heeft een ultra-brandstofcel upgrade en hierdoor is het het snelste voertuig van Gotham. Bam moet de Bathwheels ervan overtuigen dat hij de juiste leider is en dat ze alleen samen die turbo-eend kunnen stoppen!