S1, A6: Max wordt herenigd met zijn familie, maar het gevaar ligt nog op de loer. Hij reist naar Londen en slaagt er eindelijk in White te bereiken. In Teheran ontmoet Leyla een Amerikaanse afgevaardigde die haar nog meer aanwijzingen geeft in verband met de bevelen die haar eenheid kreeg.