Strange Visitor From Another Planet
S1, A11: Kara moet Hank helpen zijn pijnlijke verleden onder ogen te zien wanneer een Witte Marsbewoner – een lid van het buitenaardse ras dat zijn volk heeft uitgeroeid – senator Miranda Crane (gastrol van TAWNY CYPRESS) ontvoert, een politicus die fel gekant is tegen aliens. Cats zoon Adam (gastrol van BLAKE JENNER), die van haar vervreemd is, arriveert in National City.