S3, A14: Rallo’s realityshow op tv moet wijken omdat Cleveland naar het College Basketbaltournooi wil kijken met Freight Train. Maar wanneer Cleveland merkt dat Freight Train liever quality time met Cleveland jr. doorbrengt, reageert hij erg teleurgesteld. Als Cleveland erachter komt waarom Freight Train zo afstandelijk is, gaat hij op zoek naar een nieuw vaderfiguur en neemt hij het op tegen zijn vader en Cleveland jr. in een golfwedstrijd. Rallo koopt een luxe sportwagen, maar tijdens de korte rit met zijn vrienden raakt hij flink uit koers.