THE PERFECT MISS Strike
S1, A2: Na de ruzie met Johanna Augustin besluit Maria zelf een boek te schrijven... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Dan laat haar voormalige beste vriendin Nikki van zich horen. Maria ontwijkt haar problemen en nodigt zichzelf uit op een avondje bowlen met Sophie en haar vriendinnen. Ralf brengt de avond door met zijn dochters Lily en Lotta om te proberen de resten van zijn gezin te redden.