Romulus Subiectis
S1, A8: Door een list komen Wiros en zijn metgezellen de stad Gabi binnen. Ilia wordt gedwongen terug te gaan naar Alba Longa en de toestand van Gala verslechtert wanneer ze haar ziet. Wiros aanvaardt de verantwoordelijkheid voor de fouten van zijn volk.