Vota Juan Sunday
S3, A6: Juan zal niet twijfelen om Caminero, de ondernemer die betrokken was bij het corruptiecomplot, te bezoeken en zijn hele bekentenis op te nemen om bewijzen te verzamelen om de leiding van de partij de schuld te geven.