Spider-Man And His Amazing Friends Sunfire
S1, A4: De groep ontmoet Sunfire, een mutant met krachten net als Firestar. Sunfire vertelt dat zijn oom Genju hulp nodig heeft bij zijn Fusie Reactor die energie zal opwekken voor de hele wereld. Maar hij weet niet dat zijn oom die krachten nodig heeft om de wereld te veroveren.