Jubilee Sunghursh
S1, A2: Roy neemt een gok met zijn nieuwe ster. Binod navigeert zich door zijn nieuwe leven. Sumitra weigert om Jamshed te laten gaan. Jay kom aan in Bombay en wordt gedwongen tot een leven in de misdaad. Niloufer verhuist naar Bombay, maar komt in een gevaarlijke situatie terecht.