S1, A5: In deze aflevering van Extreme Rescues krijgt een team dat lichamen uit een wrak op de zeebodem moet bergen een schok te verwerken als één man levend wordt aangetroffen. Hoe krijgen ze hem eruit voordat zijn luchtzak leeg is? Ook moet een wandelaar zijn vriend redden, die door een waterval wordt meegesleurd, en de beklimming van een van 's werelds meest iconische bergen eindigt bijna in een tragedie.