S1, A5: Een van Rosies leraren bezorgt Sarah en Holder belangrijk nieuw bewijs. Ondertussen komt de campagne van Richmond met een antimisdaadspotje op de proppen. Stan wil koste wat het kost de moordenaar van Rosie vinden en vraagt Belko om hulp.