S7, A5: Vlak voor Super Tuesday gaat Selina op bezoek bij Mike om de aandacht af te leiden van Andrews juridische problemen. Jonah en Amy zetten hun anti-Selina-retoriek van hun campagne een tandje bij. Dan probeert Richard uit te buiten.