S1, A2: Spin raakt ontmoedigd wanneer zijn hik het team ervan weerhoudt om de Green Goblin te stoppen. Spidey heeft het superdruk als hij niet één, niet twee, maar drie dingen tegelijkertijd moet doen in één nacht.