S1, A12: Oliver zegt tegen zijn ouders dat hij zich schaamt voor hun bescheiden huis en dat hij daarom zijn verjaardag liever niet viert. Katie besluit hem te verrassen met een feestje en al zijn rijke vrienden zijn uitgenodigd.