Surprise!
S5, A2: Een FBI -agent (Thomas Lennon) sluit alle vier de dames aan op een polygraaf om te zien of iemand liegt over het niet weten waar Emmett is. De agent frustreert Victoria door te zeggen dat hij geen details van zijn onderzoek kan onthullen, zelfs niet als Emmett leeft of dood is, maar ze krijgt later een briefje van Emmett. Melanie vertelt Alec dat ze zwanger is.