Shameless Survival of the Fittest
S3, A12: Lip overdenkt zijn toekomstige carrière na het afstuderen, terwijl Fiona haar hele toekomst overpeinst nadat ze een fulltime baan heeft gekregen bij het koffiekopjesbedrijf. En Frank, die vraagt zich af of hij überhaupt een toekomst heeft.